RSS Feed

Byrjinga

Posted on

Det går aldri lang tid mellom kvar gong eg bestemmer meg for å starte med blogging. Problemet er berre å faktisk gjere det. Men no har eg omsider fått fingeren ut, og startar på nytt. Nok ein gong!

Kort og greit om meg: Blond og blåaugd ung pige som likar ord og formuleringar, cola på boks og bedageleg kvardagsliv. Heng på Sørlandet, saman med svovelpredikantar og rægefiskarar.  Bur saman med ein festleg austlending og to pusekattar. Fotograferer ein del, men alt for lite. Har eit sterkt ønske om å studere på Island, og reise på heisatur til Japan – for reisetrangen er stor. Oppteken av å tenke miljøvenleg og støtte opp om bærekraftig utvikling. Handlar mykje økologisk og heimelaga. Prøvar å bli flinkare med strikkepinnar og heklenål. Målet er å meistre ei symaskin òg…

Kjem til å blogge om laust og fast, og akkurat så jevnlig som det skulle falle meg inn ;)

2 responses »

  1. Kristinblogg <3 :)

    Svar
  2. Det dukkar opp ein slik ein med jamne mellomrom, ja ;)

    Svar

Legg att eit svar

