RSS Feed

Fine ting i dag

Posted on

Foto: lånt her

Inspirert av Ida Victoria ville eg lage ei liste med ting som gjer meg glad og fornøgd i dag. Den vart faktisk lengre enn eg trudde!

  • open verandadør med blondegardiner som blafrar i solbrisen
  • eg ser ikkje dårlegare no enn for 6 år sidan, men har likevel fått linser til å prøve – og no ser eg alt!
  • ferskt, glossy magasin som ventar på å bli lest
  • fruktsalat i kjøleskapet
  • tulledansing på stova med mamma, etter ein usannsynleg plagsom hiphop-låt.
2 responses »

  1. Jeg har også postet en liten liste om fine ting i dag :) Morsomt at jeg så dette innlegget rett etterpå! :)

    Svar
  2. Kanskje tirsdag må bli listedag! :)

    Svar

Legg att eit svar

