RSS-kjelde

Aloe vera

Posted on

Aloe vera er som mange kanskje veit ein plante som er kjekk å ha. Den er fin og grøn, tåler det meste av vanstell (tru meg!) og har eit geleaktig plantekjøt med betennelsesdempande virking. Ergo, den kan brukast til det mest utrulege utvortes – brannsår, kviser, eksem og solbrentheit blant anna. Eg hadde ei ekstremt sta kvise på haka som eg akkurat har eliminert med nokre rundar aloe vera.
Du skjér av eit av dei større blada underst ved rota, og kuttar litt i det for å få fram fruktkjøtet. Dekk problemområdet med den geleaktige massen, og la det tørke. Aloe vera-bladet pakkar du berre inn i litt plastfilm og legg i kjøleskapet – så kan du bruke det fleire dagar i strekk. Billig hudpleie!

Lappen som følgde med aloe vera-planten min seier at ein kan oppbevare bladet slik ei vekes tid før det må kastast.

Husg forøvrig på å få fatt i aloe vera av ekte sort, og ikkje «pynte»-versjonen. Den kan visstnok GJE deg eksem, ikkje kurere det ;)

Pssst! No kan du følgje meg på Bloglovin» òg om du vil.

One response »

  1. Tilbakeping: Bruktleilighet « Stabilt Ustabil

Legg att eit svar

