RSS Feed

Skryteinnlegg

Posted on

Ferdig med nok eit strikkeprosjekt! Eg har funne ut at babytøy er tingen å strikke. Kjapt og akkurat passe avansert :P Og når eg har ei gravid venninne å strikke til, så passar det utmerket! Slik vart babyvottane eg laga.

Her ser dei veldig kvite ut. Dei er ikkje kvite – dei er naturkvite. Beklager skittent fotounderlag.

Her viser fargen mykje betre. Likar veldig godt at den eine feilmaska eg hadde ikkje viser. Ein kan likevel sjå litt skjønnhetsfeil her og der, spesielt på borden på den nederste votten.

Fletta ei snor på omtrenlig 70 cm (gløymde å måle) som eg monterte på til slutt. No gjenstår det berre å presse dei, og pakke dei i fint silkepapir – og så vente på at babyen skal kome til verda…

Hva tycks? :D

3 responses »

  1. Jeg liker de! Skjønnhetsfeil er det som regel bare en selv som legger merke til :P Dessuten så er det jo med på å sette særpreg :D Det er sjarmerende med litt småfeil, det viser at det er hjemmelagd! Mye finere med hjemmelagd enn fabrikklagd syns nå jeg.

    Svar
    • Heimelaga er meir stas enn fabrikklaga, ja. Ligg ein smule meir omtanke bak det (og plenty av arbeidstimar, i alle fall for nybegynnaren that is me…)!

      No får eg berre satse på at at samtlege i veneflokken byrjar å forplante seg, så eg får perfeksjonert babyvott-strikkinga mi! :D

      Svar
  2. Tilbakeping: Tid for handarbeid « Stabilt Ustabil

Legg att eit svar

