RSS-kjelde

Eplakjøp #2

Posted on

Alle bør ha sitt eige monster. Eg har opptil fleire!

Ein grå tass med blå prikkar som passar på alle nøklane mine.

Og denne freshe saken som ikkje heilt har fått tildelt arbeidsoppgåve endå. Kanskje han kan få pynte opp mobilen min, eller veska mi?

I tillegg har eg ein jordbærliknande sak i form av ein magnet som helser på meg kvar gong eg skal opne kjøleskapsdøra.

Kvar får du tak i ditt eige vesle monster? I eplabutikken til Silje – mmonster

6 responses »

  1. sv: Åh, fornøyd med egg og honning du da? Honningen var alldeles nydelig, syns jeg ;)
    Så du bor her i8 byen alts? Jøsses! Loppemarkedet er HVER lørdag (hvis været er ok) i Posebyen i hele sommer. Gå mot bensinstasjonen ved det gamle sykehuset (ikke mot bystranda). Du ser det nok hvis du går forbi alle kvartalene. Bare se etter noen maurtuer med mennesker, hehe, men man må altså litt opp i gamlebyen så ikke rart du ikke så det ;) ;) ;)

    Svar
  2. Åh, mmonster er så fine :D Jeg vil også ha mitt eget når jeg får penger. ^__^ Søte små :D

    Svar
  3. sv: Velkommen til Kristiansand da! :D Sommeren er virkelig den beste tiden å være sørlending på så jeg håper du finner deg til rette her :)

    Ja, honningen var så utrolig nydelig. Kommer nok til å kjøpe mer av den ja. Håper du finner markedet, men tror det skal gå bra. Er jo ikke akkurat storbyen ;)

    Svar
  4. de er så herlige, hun er så flink!

    Svar

Legg att eit svar

