RSS-kjelde

Utandørs

Posted on

Det blir langt mellom innlegga når ein bur på sørlandet og har det vèret ein får servert her. Kan for ordens skuld seie at eg trakk i shorts etter at biletet vart teke… Temperaturane er akkurat høge nok til at eg trivst ute i sola. Vert det over 25 grader held eg meg inne – eg er ikkje noko varmedyr.

Godt selskap hadde eg i alle fall. Fersk bok utgitt av Johan Theorin, Blodleie. Bøkene er skrivne for fleire år sidan, men det er først den siste tida at dei har vorte utgitt i Norge. Det er fire bøker i serien, dei to føregåande bøkene heiter Nattefokk og Skumringstimen. Anbefalast opp og ned i mente! Det er noko spesielt med svensk krim altså.
Boka er forøvrig lånt på biblioteket. Miljøvenleg og billeg underhaldning ;)

Firbeint selskap hadde eg òg – dog litt mindre underhaldande enn boka. I sola trivst den kvite divaen best i skuggen under bordet på plattingen.

Primadonna på høgt nivå ;)

2 responses »

  1. Gi meg en tilbakemelding på boka. Lurer på om ikke den blir med som syden-lektyre om noen uker. Den forrige var skummelt bra!

    Svar

Legg att eit svar

