Monstersaks og redningsforsøk

Posted on

Eg fekk eit monster i posten i dag. Eit halvkilos monster i rustfritt stål. Ei skreddersaks bestilt på ebay. Kvifor, spør du? Eg ville ha ei skikkeleg saks – ikkje slikt Fiskars-tull med plasthandtak. Og det fann eg på Internett, sjølvsagt. Men amerikanarar opererer med tommer og ikkje centimetrar, så eg tok ein lucky guess og satsa på at 10″ var passeleg stort. Det var det, og vel så det. Den passar definitivt ikkje ned i strikkebag’en min… Men fin er den! Eg kan jage innbrotstjuvar og klippe hekken med den ;)

Ellers har eg barmhjertiga meg over ein stusseleg basillikum-plante som hadde hamna i komposten hos ei venninne dersom eg ikkje påtok meg den som redningsprosjekt. Så den vart med meg heim i veska, fekk ny potte og ny jord, så no får vi sjå om det vert noko fres. Glasa i bakgrunnen inneheld forøvrig resultatet av mi siste runde med sylting – jordbær- og rabarbrasyltetøy.

I morgon går turen nordvestover, til bryllaup og moro i Bremanger. Kameraet vert med, så kanskje det vert eit bileteras her etterkvart?

Ei tilbakemelding »

  1. Åhåhå!!! Jeg har så lyst på en slik saks :D Seså, nå har du jo ordentlig skreddersaks til du skal klippe stoff og sy fine ting av :D Heldig er den basilikumplanta. Vi har en kruspersille som er potta om i et tekrus her som vi forsøker å hindre i å dø.. Det går så som så.. *knis*

    Svar
  2. Apropos bryllaupsbilete. Ferdig aa redigere no? (: Har ikkje fatt sett anna enn bryllaupskjolen til Elisabeth. Sende paa e-post?

    Svar

Kommenter innlegget