RSS-kjelde

Besøksvenn

Posted on

Er du kosesjuk, ute etter å få godt samvit eller er du berre i dårleg humør? Ta deg ein tur til nærmaste kattehus i regi av Dyrebeskyttelsen. Dei har store og små pelsballar som manglar ein heim og eit fang. Flott om du kan adoptere ein og ta med heim. Om du ikkje kan det så er det i alle fall mange kattar som set stor pris å få ligge i fanget og berre kose/sove/leike/bite/bølle! Heimlause pusar har gjerne ikkje fått stort med merksemd i sitt meir eller mindre korte liv, og veit å setje pris på denslags.

Hos meg er det fullt, med mine to katteskinn – men hadde eg hatt eit større hus…

Eit besøk hos kattane har godt-humør-garanti!

Dei aller fleste store byane har eitt eller fleire slike «kattehus» – det er berre å kontakte dyrevernsorganisasjonane og forhøyre seg. Her finn du oversikt over ansvarlege for lokalavdelingane til Dyrebeskyttelsen rundt om i landet.

2 responses »

  1. åååh.. pyyysekatt!! når jeg blir stor skal jeg ha pysekatt. lurt det med dyrebeskyttelsen. jeg bestemte meg akkurat for at katten skal komme derfra. *nikke* :D

    Svar

Legg att eit svar

