RSS Feed

Oppussing fullført

I alle fall av eitt prosjekt! Første oppussingsobjekt eg heiv meg over var óg det minste, taktisk nok. Det lilla avisstativet eg fann på loppehelg i Oslo, skulle bli kvitt. Og det vart det – til slutt.

Først ein omgang med sandpapir…

…og så malemalemale. Eg brukte Lady Interiørmaling, vatnbasert, glansgrad 40 (trur eg) – med fargen «Letthet». Fin og kvit, men det måtte 4 strøk til for å dekke godt. Beklager litt dårleg bilete.

Ferdig!

Passar fint å plassere den ved lesestolen (eller kattestolen, som den fungerer som her i huset). Når her er så mørke golv, synest eg det passar seg med lyst møblement.

Til å vere så lite eit prosjekt tok det meg jaggu lang tid før eg kom i gang med malinga. Men eg er av den formeining at ein ikkje skal starte på slike prosjekt før ein er 100 % klar.  Ein kan ikkje tvinge seg sjølv til å gjere det – då vert det jo berre eit ork ;)

Meir oppussing to come!

3 responses »

  1. Helt klart mye finere i hvitt! :) Flinka! Gleder meg til flere oppussingsprosjekt :)

    Svar
  2. Ja, det hadde vært bra om flere privatkunder kunne fått en del av disse eggene :D

    Svar

Legg att eit svar

