RSS-kjelde

Pay it forward

Eg var så heldig å vere ein av dei heldige som kom med i «Pay it forward» inne hos Allis i Eventyrland. Og dette er kva som hamna i postkassa mi! Masse god te og nydeleg fint anheng. No kan eg snart seie at eg har ei samling av Eventyrland-produkt :D

Det er ikkje mange farsottar i bloggverda eg bryr meg med å engasjere meg i, men akkurat denne er superkoseleg! Målet er å glede nokon med ei lita gåve. Og no er det min tur. Dei tre første som skriv i kommentarfeltet mitt at dei har lyst å vere med, får tilsendt ei lita overrasking i posten frå meg (i løpet av neste veke). Einaste kriteriet er at du som deltakar har eigen blogg, og vil følge opp med å sende tre av dine lesarar noko fint :)

3 responses »

  1. Jeg har ikke penger til å sende tre lesere noe fint, men jeg kan sende DEG noe fint? :D

    Svar
  2. Will do, så straks jeg har fått no penger inn på konto så jeg kan finne på no gøy i retur :D

    Svar

Legg att eit svar

