RSS Feed

På epleslang

Biletet lemnar liten tvil om kvar eg har vore hen – nemleg i eit epletre! Naboen sitt. Og eg var politisk korrekt nok til å spørje før eg forsynte meg…

Eg som vestlending er ikkje vant til å sjå epletre i tide og utide, men her sør i Kristiansand har alle epletre i hagen sin. Med masse frukt! Og ingen brukar det til noko… Folk altså. Tenk på alt godt ein kan lage med epler. Eplekake, eplemuffins, eplevin, tilslørte bondepiker, syltetøy – lista er uendeleg. Å plukke epler i eigen hage er jo ekte, meir eller mindre økologisk, matauk,i staden for å gå på butikken og kjøpe ihelsprøyta frukt som held seg like fin i månadsvis ;)

Eg brukte fangsten min til å putte i kake, for dei var hakket for syrlege framleis til å ete sånn heilt utan vidare. Og for ei god kake det vart! Skulle gjerne ha lagt ut biletebevis, men mesteparten av kaka er allereie oppeten og det som ikkje fekk plass hamna i frysen. Trur likevel det vankar eplekakebilete seinare, for det er enno tid til nokre klatreturar i naboen sitt tre før vinteren tek over.

Trur forresten eg ikkje har nok lesarar til å dra i gong ein slik «pay it forward» ser det ut til – ingen som har meldt si interesse. Men eg let den no stå inntil vidare, så kan «tilfeldige forbipasserande» melde seg på om dei vil :)

One response »

  1. sv: Jøsses, spinatchips faktisk. Det har jeg aldri hørt om, men det kan jo være spennende å prøve å lage av spinat også, siden grønnkålen er så vanskelig å få tak i!

    Svar

Legg att eit svar

