RSS Feed

Kirsebær-pris!

Sjølv om blogginga her er noget fråværande for tida, så hindra det meg likevel ikkje i å motta ein bloggpris! Den kom frå søtaste Allis. Tusen takk!

Regler for prisen
1. Takk den du har mottatt prisen fra.
2. Kopier prismerket til bloggen din.
3. Fortell 3 ting du liker å gjøre.
4. Send prisen videre til 5 deltagere som du føler fortjener den.

3 ting jeg liker å gjøre:
– pusle rundt med ymse prosjekter (gjerne så mange som mogleg på same tid…)
– «leike på papir» med ord og formuleringar
– strikke

 

… æsj, berre tre ting? Eg som har så mykje kjekt eg likar å gjere! Jaja :)

 

I tillegg er det meininga at eg skal gje den vidare til 5 andre som fortener den. Det vert ikkje noko problem, men usikker på kven som har fått den og ikkje. Uansett:
Janne Helen – fordi ho tek aldeles nydelege bilete, samme kva motivet er.
Yvonne – for sine fantastiske matoppskrifter (prøv den italienske pølsegryta!)
Janne – fordi ho er mi fantastiske, gode venninne, og fordi ho skriv flotte blogginnlegg om sitt utanlandsopphald i Australia
Isabel – for sine fantastiske kvardagsanekdoter og ymse humoristiske innspel.
Frøken Paris – for solide dosar med farge i kvardagen, og fransk oversetjing – eg prøvar å sjå kor mykje eg hugsar av skulefransken min ;)
5 responses »

  1. Næhmen! Åh! Takk :D Jeg skal blogge både det der og den pakka jeg fikk av deg, jeg må bare eh, slutte å være lat :P

    Svar
  2. oi oi! gøy! det skal eg gjere..ein dag. etter Sirkus Bremanger. :)

    Svar
  3. Å hjelpes, trackbackgreia på WP fungerer tydeligvis ikke hos meg, for dette har jeg ikke sett før nå! Shame on me :(

    TUSEN TAKK! Skal blogge den i morgen den dag! :) (og være flink til å sjekke andres blogger oftere, men når jeg er dårlig på å blogge selv, så kikker jeg inn hos andre sjeldnere også. Fy på meg.)

    Svar
  4. Hei! Googlet egen blogg og fant dette! Tusen takk!!! Baade for award og hyggelig omtale. Stas at folk leser den franske delen ogsaa!

    Svar
    • Berre hyggeleg :) Eg brukar ikkje å svare så ofte på slike blogg-greier, men akkurat denne var koseleg – og eg hadde verdige kandidatar. Hald fram med den kjekke blogginga di!

      Svar

Legg att eit svar

