RSS Feed

Kindle og co.

Posted on

Ehm… godt nytt år!

Ingen kan anklage meg for å vere ein aktiv bloggar. Og eg veit det så godt sjølv. Men til mitt forsvar – eg fekk meg Kindle til jul! Så den må nok ta ein del av skulda. Lesing vart med eitt så mykje kjekkare enn alt anna. Og med Kindle går lesinga som ein leik. Norske e-bøker er førebels ei sjeldan vare, og er ikkje kompatible med Kindle, så alt eg har kjøpt er engelske bøker. Blant mine første kjøp var Neil Gaiman – American Gods og komplett samling med Sherlock Holmes-historier. Sistnemnde betalte eg 14 kroner og 10 øre for. Meir eller mindre. Dollaren er lav om dagen, så go nuts på Amazon!

Innlegget er kategorisert under «Grøn kvardag» med god grunn, for det vert ikkje stort meir miljøvenleg enn dette. Sparar masse papir (og ikkje minst plass!) og logistikk-aspektet forsvinn heilt. Det skal seiast at eg lenge har vore veldig anti-lesebrett, og eg elskar framleis lukta og kjensla av papirbøker. Men dingse-guri som eg er, kombinert med bokorm, så er dette midt i blinken. Og sambuaren tok hintet når fjorårets julegåve skulle handlast. Flinke mannen.

Dersom du ynskjer deg eit lesebrett kan eg varmt anbefale Kindle. Mange meiner iPad er eit betre kjøp, men eg er av den oppfatning at Kindle er eit LESEbrett, og er laga og fungerer utmerket deretter. Ipad’en er meir for leik og moro – sjølv om ein òg kan bruke det til å lese bøker og magasiner på.

Det flotte etuiet på biletet er «spesialbestilt» frå Sting og Ting-Ida. Ho tok utfordringa med å lage eit, og eg fekk i oppgåve å teste det ut. So far, so good. Det passar som hand i hanske, er relativt godt fora og er beint fram nydeleg fint! Dersom du spør fint, lagar ho heilt sikkert eitt til deg óg :)

2 responses »

  1. Fikk også Kindle 3 til jul, dvs mandag 17. januar, i og med at de var utsolgt i desember. Dommen hittil er at det er et 100% framifrå brett! Selv om det ikke har ÆØÅ når man vil twitre litt.

    Du kan laste ned 3 norske romaner hos Glohug Forlag – http://glohug.no – med laptoppen, og så bare overføre PDF-filene til Kindle via USB-ledningen. Det virket i alle fall helt fint her hos meg! :)

    Svar

Legg att eit svar

