RSS Feed

Knappekontroll

Posted on

Kvar januar har eg ein stor ryddesjau for å kvitte meg med ting eg ikkje treng, og få orden i ting som faktisk er kjekt å ha. Knappar er til dømes ein veldig fin ting. Opp igjennom tida har eg kjøpt ein del plagg, og ved stort sett alle plagg følgjer det med knappar. Dersom ein samlar alle i ein boks, mistar ein oversikta på ein-to-tre. Derfor har eg tatt eit skikkeleg opprydning i knappeboksen min, og laga merkelappar på dei knappane eg kjenner igjen. Lett å finne fram i, plutseleg.

4 responses »

  1. Haha, jeg sparer ogsaa paa disse knappene i en boks. Hver gang tenker jeg «om noe gaar istykker blir det saa kjekt aa finne knappen i boksen», men det som gaar istykker har jeg som regel ikke knapp til…
    Bildet du kommentert inne hos meg er fra…Ikea!!!
    ha en fin kveld:)

    Svar
  2. Skulle ønske jeg var lur nok til å gjøre slik… Hos meg slenger knappene over alt og jeg finner aldri DEN knappen… Oh, well! :D Jeg har et formidabelt system i perlene mine, om ikke annet! Veldig gøy at du blogger igjen, jeg har så mye jeg skulle blogga sjøl, men motivasjonen (og det å gidde) er vekke. Kanskje jeg finner litt hos deg? :)

    Svar
    • Sjå positivt på det – hadde du hatt full kontroll både i perler og knappar så hadde du kanskje vore i overkant ordensmenneske? Og det er jo sjeldan bra ;) Hehe!

      Blogginspirasjonen er ikkje heilt på topp igjen endå, men det kjem seg. Håpar du kjem i gang igjen du òg :)

      Svar

Legg att eit svar

