RSS-kjelde

Souvenir

Posted on

Ein av souvenirane eg fekk med meg heim frå Australia var strengt tatt ikkje australsk. På ein marknad i Melbourne kom eg i kontakt med ei dame som hadde ein stand med mange fine smykker utskorne i bein. Ho var maori (urinnvåner frå New Zealand), og hadde drive med beinkunst lenge. Alle smykka ho hadde med seg hadde kvar sin symbolikk.

Kval-halen er eit symbol på lykke i Stillehavskulturen, og den representerer hurtighet og styrke. Maoriane ser på kvalar som åndelege veiledarar, som beskyttar og bringer lykke til dei som skal ferdast over hav. Sidan eg bur i Norge ferdast eg på havet rett som det er – så det passa meg ypperleg. Har ikkje hatt bruk for lykke og hell på båttur endå, men no er eg i alle fall sikra!

Legg att eit svar

