RSS-kjelde

Tid for handarbeid

Posted on

Eg er heime ein tur på Vestlandet, og oppheld meg for tida inne hos farmor. Kvar gong eg kjem inn her, senkar freden seg – og eg har både tid og ork til å sysle med handarbeid (sjølv om alt pensum er med i kofferten óg…).

Tok med meg to påbegynte prosjekt heimefrå; eit par med tjukkesokkar som sambuaren skal få, og dette prosjektet du ser her. Det skal bli ei barselgåve til ei lita tulle i nær framtid. Eg er veldig i mot at jenter kun skal ha rosa og gutar kun skal ha blått, så eg strikkar utelukkande i kjønnsnøytrale fargar – som denne friske raudfargen!

Kan diverre ikkje avsløre kva det skal bli heilt endå, men eg kan seie så mykje som at det ikkje vert små søte vottar denne gangen!

Legg att eit svar

