RSS Feed

På skattejakt hos farmor

Posted on

Eg treng ikkje reise på loppemarknad og bruke pengar på norgesglass – farmor har hyllemeter med alle storleikar tilgjengeleg. I tillegg til mange andre spennande skattar. Det kjem nok eit par innlegg til frå besøket mitt her!

Elskar den gamle After Eight-boksen og den blomstrete svarte kakeboksen.

Desse glaserte raudleirekrukkene har eg fått til odel og eige. Den minste skal innehalde kjøkkenreiskaper på kjøkkenbenken og den store skal bli kattematbehaldar (dersom eg finn eit dugande «lokk»). Kva eg skal finne på med den mellomste veit eg ikkje endå.

Forslag? :)

Legg att eit svar

