RSS-kjelde

Mango- og bringebærsmoothie

Posted on

Ny favoritt på smoothie-fronten! Eg hadde ein stor pose frosne bringebær igjen frå når eg laga syltetøy i fjor, så då gjekk det til smoothiebruk.

For å lage denne treng du ein liten mango, ei frosen banan, ein god neve frosne bringebær, litt melk og litt eplejuice. Vil tru at dersom ein varierer mengda mango og/eller mengda bringebær vil det vere sterkare smak av anten det eine eller det andre – min smakte mest bringebær.

Mango på vranga :)

3 responses »

  1. Eg har nyleg funne attende til smoothie-lukke òg! :-) Janet kjøpte ein pitteliten food processor som rommar cirka 1,5 glas med væske, så eg må alltid nøye meg med å lage halv oppskrift. Men den funkar! :-)

    Svar
  2. Om eg må sei det sjølv, så synest eg faktisk det ja ;-) Mine drinkar smakar i alle fall frukt!

    Svar

Legg att eit svar

