RSS Feed

Ugledilla

Posted on

Hei! Stikk hovudet ut frå eksamensbobla mi for å poste eit kjapt innlegg.

Ugler er definitivt i motebiletet for tida – eit kjapt søk på den store verdsveven stadfestar dette til tusen. Eg har hatt ei dille på ugler i fleire år no, så eg er naturleg nok glad for dette. Når eg var i Australia fekk eg shoppa meg ugler til å ha både i øyrene og rundt halsen.

Mitt beste uglekjøp på aldri så lenge er denne stygg-fine tassen her! Han stod på eit bord på ein loppemarknad og ropte på meg. Veit ikkje heilt kva den har blitt brukt som, men for meg fungerer den utmerket som potte til kattegraset. Kattane verkar nøgde med nykomlingen.

Skal knipse fleire bilete av uglegalskapen min etterkvart!

I tillegg har eg vore på ein del loppisar i det siste, og har mange flotte kjøp å vise fram. Trur nok eg snart må opprette ein eigen kategori for loppemarknader. Ser at mange av dei som stikker innom har søkt på det og funne fram hit.

______

Og dersom nokon lurer på kvifor mesteparten av bileta mine vert tekne i vindaugskarmen, så er det fordi eg har ei vanvittig mørk leilighet og eit lite lyssterkt objektiv på kameraet ;)

Legg att eit svar

