RSS Feed

Ærleg talt om sjølvtillit

Dagens innlegg er utelukkande ei blogganbefaling. Nokre gonger snublar ein over bloggar ein berre MÅ følge med på, for dei er så godt skrive, bileta er så flotte og tematikken er midt i blinken for deg. Lost in a Spotless Mind var ein slik blogg for meg. Bloggaren Maria er utdanna stylist, og brukar bloggen sin til å formidle stiltips, lure triks for ein fashionista og diverse andre ting. Og innimellom kjem det óg personlege betraktningar på livet og korleis ein skal takle det. Ei herleg blanding, absolutt.

Innlegget eg vil anbefale er nettopp ei slik personleg betraktning. I innlegget About confidence, honestly har Maria skrive om dette med sjølvtillit og korleis hennar eigne erfaringar rundt dette er. Det meste ho skriv her kan eg som jente, og sikkert veldig mange andre, kjenne seg igjen i – og vite at vi må jobbe med det for å snu det negative til det positive. Les, reflekter og oppdag at ho har så rett, så rett ;) To tomlar opp frå meg.

2 responses »

  1. Åh, kjære! En hel post, kun om meg? You’re too kind, really – tusen takk <3

    Svar
  2. The pleasure is all mine! Gode innlegg fortener merksemd, sjølv om eg ikkje har den største lesarskaren ;)

    Svar

Legg att eit svar

